iesirose Merhaba dostlar. Kolik bebegi olanlar ne durumdasiniz, neler yapiyorsunuz bebeginizi rahatlatmak icin. Bu mevzu eskide kaldi diyenler kacinci ayda geciyor. Destek lutfen. Yalniz olmadigimi bilmek istiyorum
C_yur iesirose ben ebebek internet sitesinden mommybliss aldim cok faydasini gordum atlattik gbi 3. Ayimiza girdik daha yeni ama 1 aydir kullaniyorum memnunum
Cheerfulmom iesirose Geçiyor mu sahiden yada nezaman geçiyor valla bilen yazsın kafayı yemek üzereyim her güne duayla uyanıyorum 😞
iesirose C_yur ay ise yarasin yeterki. Zaten halihazirda kullandigim gaz damlalari da pahali. Ama sanki hicbiri tam olarak ise yaramiyor. Gazini kakasini yapsa da yarim saat rahatliyor sonra dongu tekrar basa. Cocugumun sesi kisildi aglamaktan
C_yur iesirose yariyor benim bebegimde yaradi eskisi gbi degil tabiyki bebek bu agliycak ama o kadar degil Cheerfulmom
iesirose Cheerfulmom Bir bucuk aylik benimki. Bu aralar zirveyi goruyoruz diyebilirim. Haftanin 5 gunu neredeyse sanciyla geciyor. Tukendim ne zaman bitecek diye gun sayiyorum