Eslinaa Molfix 3 numara kullanıyorum aslında bezden memnunum ama sleepy bana daha doğal daha temiz içerikli olduğunu düşünüyorum. Sleepy bez 3 numara kullananlar tecrübelerini benimle paylaşabilir mi? :)
Ayseduru07 Eslinaa doğumdan beri sleeppy kullanıyorum 3 numara külot beznolarak kullanmaya başladım çok rahat oluyor sızıntı yapmadı henüz. Tavsiye ederim
Ask_kokulu_yavrum Eslinaa sleepy pişik yaptı prima kullandım prima3 numara bezleri kokuludu molfixe geçtik memnunuz 4 aydır
sevimlienerji Eslinaa molfix devam edin bence ikisini de denedim özellikle sleepy kilot bez çok iz yapıyor ve sızdırıyor molfix daha iyi bana göre
Eslinaa Ayseduru07 canimoglum_2020 Ask_kokulu_yavrum sevimlienerji teşekkür ederim cevaplar için kızlar :) biz pişikten çok çektik ilk 2 ay doktorlara çok gittim bu yüzden molfixte kalmıştık. Ama sleepy de içeriği çok temiz gibi gözüküyor. Çok kararsız kaldım.
Eslinaa ArasMom_34 Prensannesii1 1prensAnnesii teşekkür ederim kızlar. Benimde kızım 3 aylık oldu artık pişik olmaz diye düşünüyorum ama denemem lazım tabi :) molfixte bacaklarında lastik izi yaptı ama bacakları tombiş her bez yapıcak gibi :))
Prensannesii1 Eslinaa bende sleepy naturel kullanıyorum doğallığına eminim ıslak mendilini de kullanıyorum ıslak mendilinden cok memnunum sadece bezin kenarları bebeğimin bacaklarını hep kızartmış değiştirmeyi düşünüyorum 😣
Mervedoruk Eslinaa benim bebeğim çok kötü pişik oldu kantoron yağıyla geçirdim çok iyi geliyor pilice güzel bir markanınkini kullabilirsiniz 20 tl falan
Cgur Eslinaa kızım 3 aylık dogdugundan beri sleepy natural kullanıyoruz çok memnunuz. Hatta yeni ciksrttigi bionaturalden de aldım ama onun cirti biraz zor açılıyor gibiydi.
S_x_w Prensannesii1 sleepy natural kullanıyordum kıpkırmızı iz yapıyordu.. Prima premium care geçtim lastik şekli çıkıyor sadece kızarıklık VS asla olmuyor
Eslinaa Prensannesii1 molfix iz yaptı ama kızartmadı sadece iz ama tombol bacaklar normal diye düşündüm :) sleepy en doğalı aslında bende denicem umarım pişik yapmaz
Naylonbranda Prensannesii1 Molfix yaptı,Prima aktif Bebek yaptı,Prima premium yaptı,a101 yaptı en son minies migrosun bezini aldım oda yaptı sleppy geri döndum lastik izi yapmayan varsa banada söyleyin
Prensannesii1 Eslinaa cnm sleepy de kızartıyor iz yapıyor ama asla pişik yapmadı doğal oldugunu düşünüyorum onun dısında tavsiye ederim