Bebeğim 3. Aydan sonra meme reddine başladı çok zor emziriyordum en fazla 5 dk. 4. Ay atağından sonra tamamen azaldı hiç istememeye başladı zar zor 9 aylık olduk nerdeyse ve artık gece 1 kere emiyor o da bazen sütüm hala var sağıyorum bazen falan ne yapcağımı şaşırdım çok istiyordum 2 yaşına kadar emsin artık pes etmeli miyim