Oğlumu sadece anne sütüyle büyüttüm 6 aya kadar sonra da ek gıda verdim.başından beri fışkıran sütlerim vardı şimdi 14 aylık olduk ne olduysa memede süt bitti,kendisi de pek istemiyor artık.veee sürpriz bir şekilde doğduğundan beri geceleri uyumak bilmeyen oglum arkasını dönüp uyuyor.sütüm gitti diye biraz üzülüyorum ama şimdi anlıyorum ki uykusuzluğu tamamen meme bağımlılığındanmış.artık böyle ek gıda ile gideyim diyorum gecede bir kez emip uyuyor zaten.herhalde bişey olmaz ek gıda da çok iyi yiyor sizce yeter mi ne dersiniz ?