Ozcskrl Kızlar bebegim 6 aylık ek gıdaya basladık. Su vermeyede basladım biberonla fakat ne zaman verdiysem boğazına takılıyo tıkanıyor ciğerine kaçıcak diye korkuyorum. Biberona alıskın aslında. Baslarken önerdiğiniz başkabir yöntem ürün varmı?
ikiKudurukAnnesi Ozcskrl sanırım biberonla birden çok fazla çekiyor ondan tıkanıyor sen kaşıkla verebilirsin
gonul0604 Ozcskrl kaynamış ve soğumuş dinlenmiş su veriyorum o zaman su daha yumuşak oluyor kolaylıkla içiyor. Denemek isterseniz bebekler için özel su var onları da kullanabilirsiniz❤️
SemaBade Ben alıştırma bardağı ve biberonla denedim içmedi. Biberonu hiç beceremedi zaten. Çay bardağıyla çok güzel içiyor 😁 ama ince belli olacak 😝
TospikOglusum Gmzdgs aa bu markayı hiç bilmiyrm ama görüntüsü çok güzelmiş işlevi güzel mi peki bebeğim7aylik içebilir mi ki bunda
Gmzdgs TospikOglusum valla bende bilmiyordum 😃 Ebebekten kulplu arıyordum fiyatı uygundu rengi falan hoşuma gitti ben 6. Aydan beri kullanıyorum
Gmzdgs ikiKudurukAnnesi bir kaç günde alışıyor emmek gibi işte pipetli ağzına alıp emiyo tabi başta bilmediği için çözene kadar zaman geçiyor biraz
Medusafer Ozcskrl benim de bebegim 6 aylık 1 aydır alıştırma bardağıyla su veriyordum çok severek icti normalde su içmiyordu simdi bir iki gündür bardaktan verdim ondan da icti sanirim artık bardaktan veririm