Timurunannesi Arifcan bu özel asi olduğu için devlet karşılamıyor canim. Yanı siz yazdirsanizda fiyat değişmez. Asiyi alıp aile hekimliğinde vurdurabilirsiniz
Ecemmm Arifcan İlk dozunu 2. ayda 300’e almıştık, ikinci dozunu 4. ayda yani yeni 310’a aldık. Ona da zam gelmiş 😒
Arifcan Ecemmm yaa merak edıyorum acaba durumu olmayanlar ne yapıyor gercekten cok zor yaptramayan cok anne vardır emınım ☹️
Ecemmm Arifcan Evet, aynısını ben de düşündüm. Daha sırada menenjit aşısı var, onun bir doz fiyatı da 450 lira civarıymış sanırım. Biz de düşünüyoruz, nasıl yaparız diye. 6. ay olmasını bekliyoruz artık onun için de…
mrstucii06 Arifcan ben ecza deposundan bi tanidiktan aldım 260tlye ama eczanelerde 310 tl fiyati rotarixin kendin eczaneden alıp yapabilirsin ağızdan verildigi icin ben kendim vermistim damla damla
Deryotti Timurunannesi hangi ildesiniz acaba bende bebeğime haftaya yaptırıcam rota aşısını sakaryada sağlık ocağı biz yapamayız özel aşı bu dediler,siz nasıl yaptırdınız🤔🤔🤔
Hapyykids11 Deryotti sağlık ocağı nasıl yapamıyor Allah aşkına birde sağlıkçılar yani, ağızdan veriliyor bı de, olmadı kendinizde yapabilirsiniz
Timurunannesi Deryotti bilecikte yaşıyorum canim. Aile hekimliginiz yapması gerekiyor . Biz yapamayız da ne demek .. alt tarafı bebeğin ağzına sıvıyı damlatacaklar.
Epifenomen-gkc Deryotti kendiniz yapabilirsiniz ben kendim yaptım damla damla 10 defada yutturup kusturmamak önemli olan doktor da hemşire de yapsa siZ yapsanız da
Arifcan Ecemmm menenjit aşısı 6 aydamı yapılıyo canm bende bunların tek dozunu yaptırıcam maglum hersey ates pahası buda saglık ınsan yaptrmasa olmuyo önemlı ☹️
CilekRecelim Ecemmm ben menenjit aşılarını 1 yaşından sonra yaptırıcam dozu düşüyor bir doktorunuza sorun isterseniz bir tanesi 2 doza 1 tanesi 1 doza düşüyor
Ecemmm Arifcan Doktorumuzun bize verdiği listede çeşitli ay seçenekleri vardı, 2. 3. aylarda da yapılabiliyor ama onlar 3 doz yazıyordu, ben 6. ve 12. ayda 2 doz şeklinde yaptırmayı seçtim.
Ballokumu sukayhanacar rotateq hangi aylarda yapılıyor peki? Biz de bu ay yaptıracaktık ama rotateqi yeni duydum iki gündür onu düşünüyorum
1prensAnnesii Buse99810 6 ay anne sütü daha sonra ek gıda da herşeyi yedirdim hicbir şey ayırmadan özellikle brokoli yedirdim ve hurma doktorumuzun tavsiyesi ile
KoalasMom Arifcan Tek doz 311 tl özelde kendi doktoru yaptı sadece aşı ücreti verdik ekstra bir ücret ödemedik 🌿
Arifcan KoalasMom bende yaptırıcam canm özel hastaneler ücret alıyomus saglık ocaganda yaptrıcam 🤷🏻♀️
Deryotti Timurunannesi çok ilginç tutumdaları vallahi bundan önceki karma aşı gününden 1 gün önce gittik eşimin il dışında işi vardı ızak sağlık ocağı kendim gidemiyordum sağlık ocağına 1 gün çnce gittik yapamayız size verdiğimiz tarihte gelin dediler o soğukta ertesi gün bir daha çıkmak zorunda kaldım birde eşim işini iptal etti üstüne çok sinir bozucular 😡😡😡😡😡