Biberon maması olarak doktorumuz önerdi kızım 6 gün sonra 17 aylık olucak sağlık ocağındaki doktorumuz kilosu gelişimi iyi dedi yemesi falanda iyi boş boş fıs bir kilosu yok kemiklerine alıyor kiloyu boyumuz 81 cm 11 kiloyuz içirip bebeği kilo alan varmı sağlıkçıda olsa insan sormadan edemiyor 🤔 şimdiden cvp veren herkese teşekkğr ederim