Ftmvrs13 oğlum ilk doğduğunda prima kullandım sonra molfixe geçtim sonra sleepy bir ara sofia kullandım en son canbebe aldım böyle güzel bir bez yok içi yumuşacık pamuk sıfır kızarıklık küçük deneme paketi aldım büyük paket uygunsa ona devam edeceğim Baby turco güzelse bakayım denerim onuda❤️