Tabii evladinda böyledir demiyorum. Ne olur olmaz. Biz yaşadık rabbim kimseye yasatmasin. Belki seninki diste çıkarıyor olabilir. Tahlillerde birsey çıkmamış çünkü. Ama bana burdan bir arkadaş dış atesi 38.5 geçmezmis demişti. Endiselendirmek istemem seni. Ama önlem iyidir her zaman. 🙏♥️