Aringulay_murat Canım zaten sanırım daha 18 günlük YENİ DOĞAN POLİKLİNİĞE git doktor o kadar iyi o kadar iyi ki çok memnun kalırsın onlar zaten dersen bebeğim beni emmiyor direk gönderecekler oraya bak git benim adımı versen tanırlar mı bilemem ama benimle çok ilgilendiler ben pes etmiştim yapma dediler zorla zorla verdiler çok şükür gerçekten çok iyi git bak sende ben üç gün falan gittim doktorlar çok iyi ben özele gidiyordum orayı gördüm doktorları dedim tamam ya ne kadar iyiler hiç ücret falan yok rahatça git canım ne sorun olursa bana söyle elimden geldince yardım ederim sana çünkü tutmaması o kadar zor ki sakın pes etme ben snein arkandayım 😊