iremceren Burcu60 her ailenin dinamiği farklıdır, ben 3-3,5 dan sonra kısmetse istiyorum yani bi yerden sonra onunda arkadaşları olup ona göre etkinlik yapmalı, ama kimiside anaokulu dönemine kadar etkinlik vs üretip evde oyalayabiliyor
mirayyy20-20 Burcu60 çalıştığım için erken göndermek zorunda kalicam şu an 7 aylık 3 yaşına kadar göndermek istemiyorum ama bakalım
Babe Burcu60 Ben de 3 yasinda istiyorum.Sosyallesmesi acisindan onemli ve gerekli oldugunu dusunuyorum.Komsunun cocuguyla ya da kuzeniyle oturup evcilik oynamaktan cok daha farkli ve egitici bir ortam var sonucta
Sevilayy_1 Burcu60 Zaten çoğu kreş 3 yaş sonrası kabul ediyor yada bulunduğun il mevkide çok değişiyo şuan 25 aylık bakıyorum ama benim oturduğum çevrede hep 3 yaş sınırı var yoksa yollardım şuan arkadaşı yok bari kreşde arkadaşı olurdu
Roseses Kızım Aralık doğumlu 3 yaşını Aralık ayında dolduracak o sezon evde oluruz Eylül de yeni sezonla birlikte veririm yarıdan başlatmaktansa diye 3,5 yaşında başlarız inşaallah diye düşünüyorum