Merhaba geçmiş olsun öncelikle yediklerinize çok dikkat edin orayı zorlayacak şekilde dışkı yaptığınız sürece maalesef geçmiyor .ben çok yöntem denedim çareyi aktarda yapılan bi karışımda buldum..bi de tavsiye ederim ki sık sık tuvaletiniz elemede bile gidin oturun bekleyin ve yapmadan oraya hafif içe doğru zeytinyağı sürün ki yumuşatsın.ben kaç ay çektim çok zor bilirim