Adanese123 Kızlar 34 haftalık gebeyim eskişehir şehir hastanesinde doğum yapan var mı pandemi döneminde. Ebelerin tavirlarindan vs korkuyorum biraz acikcasi davranislari nasil,doğuma eşim girebilir mi bide doğumda ebeler fotoğraf ceker mi ki
vuslat1108 Adanese123 benim görümcem orda yaptı.ebelerden çok memnun kalmıştı.ama eşi doğum sonrası sadece 15 dk odaya almışlar ondan sonra kalmasına izin vermemişler.dogum hanede ayrı bölmeli sancı odaları vardı çok güzeldi plates topu falanda vardı gelip acilmayi kontlrol ediyorlardı iyce ağrım başlayınca hemen odadaki yatagi çatala çevirdiler orda doğum yaptım diye anlatmıştı.
Mervee88 Adanese123 4 kasımda doğum yaptım hemşireler iyi nazik davranıyorlar ama eşini değil doğumhaneye almak sancı odasına bile almıyorlar maalesef covidden dolayı😞 sancı odaları tek kişilik normal doğum yaparsan hiç kıpırdamadan sancı çektiğin yatakta yapıyorsun ama ben mecburi sezaryene döndüğüm için ameliyathaneye alındım sonradan.. eşim normal odaya çıktığımda sadece 5 dk görebildi o senin yanına gelemez ama sen onun yanına çıkabilirsin.. kadın refakatçi alıyorlar yanına benim annem kalmıştı 🥰 şimdiden bir avazda kurtulmanı dilerim 😊