Dygosmn1 13-15ay arası azı dişleri cıkıyor ve cok iştahsız oluyor genelde bebekler. Benim oğlum cok iştahlıdır o dönem yemedi bişey. Onunda eline kasık catal verip her öğününde karsılıklı yedik o zaman keyif alıp biraz yemege basladı. Biz ne yersek ondan veriyodum. Geneldede üç çeşit yaptım çorba yemezse yemek yemek yemezse pilav gibi. Ama onunda eline bi kasık ver o zaman oyalanırken bir iki lokma onada verirsin. Zor dönem iki ay daha sabredin