Yademveannesi Önce mamayı yapıyorum kaynatılmış ılıtılmış suyla sonra kendi sütümü ekliyorum daha sonra biberonu kaynamış suya bırakıyorum ılık olana kadar ama sütümü yeni sağmışsam bi daha ısıtmıyorum biberonu direkt veriyorum. Ama bu karışımı 1 saat içinde tüketmesi gerekiyormuş bi yerde okudum bozuluyomuş sonra o yüzden azar azar deniyerek verin bitiremezse sütünüze yazık inşallah içer hepsinide benim gibi zorlanmazsınız 💕😇