Aselmira_26 Ve cok gazi var ne yapsak ne onerirsiniz damla kullaniyoruz ama yine de skiyor kendine agliyor mama ve meme veriyoruz 3 gundur kaka yspmamasi normal mi
AnnesininUmutu Aselmira_26 Probiyotik kullanabilirsiniz benim oğlum da 6 aylık bazen 3 günde 1 yapıyor.
Burcu2- Aselmira_26 benim kızım ili aylık beş gündür kaka yapmadı hastaneye götürdük lavman verdiler orda yaptılar beş tane de bana yazdılar yapmadığı zaman yap diye zeytinyağını içiriyordum fayda etmedi ilaç olarak da reflor verdi bagırsak düzenleyici iki gündür yapıyor şimdi düzeldi
Nesli1616 Aselmira_26 bizdede aynı sorun var canım gazını çıkartıyo ıkınıyo baya ama kaka yapmıyor 3 gün oldu 9 aylık aşımız vardı gittik bugün doktora söyledim zeytinyağı falan verdim bi işe yaramadı normal dedi biraz daha bekleyelim yapmazsa şurup söyledi onu ver dedi
89Kbr Mamasına biraz zeytinyağı koyabilirsin. Eğer huysuZluğu varsa, abartmamak ve sürekli tekrarlamamak şartıyla totosunu zeytinyağlı pamuk çubuğuyla uyarabilirsin..
Sbncelif Mama kabızlık yapmış olabilir mamayı kesin bi süre 1 çay kaşığı zeytinyağı içirin sütünüz yetiyorsa mama vermeyin veya değişin markayı
MihrimahRabia Burcu2- Lavman o kadar kullanma canım bağırsakları tembelleşirse hep ona ihtiyac duyar kendisi yapamaz doktorum bana o sekil demişti en son care o demisti siz daha iyi bilirsiniz elbette
Sbncelif Kulak kürdanını zeytinyağına batırıp hafif poposuna geçir uyarıyor ve kakasını yapıyor ben öyle yapmıştım ama bunu sürekli hale getirme o da kötü lavman da bağımlılık yapabiliyor canım sen de yediklerine dikkat etmelisin
Esrctr35 Aselmira_26 kulak çubuğunun ucuna zeytinyağı sür biraz pop deligini uyar canım daha 10 dakika önce ben yaptim hemen oldu