Hayırlı akşamlar güzel anneler oğlum 8 ay 10 günlük bir türlü ek gıdaya başlayamadık burda gördüğüm bütün tavsiyeleri denedim olmuyor yavrumada üzülüyorum dişler hiç rahat bırakmıyor 6. Ayda başladı çıkmaya patır patır çıkıyor çocuğu hiç rahat bırakmıyor hep ağlıyor gün içinde hiç keyfi yok böyle olupta diş ağrısı geçince ek gidayi kabul eden bebekler var mı yada bana tavsiyeniz ben artık tükenmiş durumdayım sanki hiç yemicek😥😟😔