Oglum 23 aylik. 9. Aydan beri ti .18. Aydan bu yanada bote uyguluyorum. Bu sabah oglum uyaninca tuvaletin onunde beklemeye basladi. Ben anlamadim salona gectim. Sonra gidip onu tuvaletin onunden aldim pijamalarini cikartalim banyoya gidelim diye. ( bezini banyoda cikartiyoruz.) Baktim kaka yapmis. Banyoya gectik yikamak icin. Tam yikadim baktim kaka yapmaya devam ediyor hemen tuvalete oturttum ve hic itiraz etmeden kakasini tuvalete yapti. Arkasindan ooo aferin bravooo buyudun hadi popisi silelim sifona basalim bolumune gecip kakalara baybay yaptik. Simdi her sabah oturtmalimiyim kaka icin acaba devam eder mi? Cunku ben ilk kaka tecrubesinde korkacagini dusunmustum. Ama umdugum gibi olmadi.