tardis bişey olmaz merak etmeyin. İlk doğumumdan sonra 41.gün adet gördüm yine de sıkıntı olmadı. İlk 6 ay sadede anne sütü verdim ve oğlumu 2 yaşına kadar emzirdim. 2.de kızım 3 aylıkken regl oldum şuan 1.5 yaşında ve hala emiyor. Regl dönemlerinde hormonlardan kaynaklı sütün tadı değişebilir ama kesilecek kadar azalmaz. Her emziren 1 yıl regl olmaz diye bişey yok kimi 40 ı çıkar çıkmaz olur kimi 1 yıl olmaz