Kızlar arkadasımın bebeğiyle aynı aydayız akşam 10 da yatıp sabah 8 de kalkıyormus bu normalmi yaa benmkiler 12 de yatırıp gece 4 te kalkıyolar hiç uzun süreli uyumadılar bizdemi sorun var arkadasımdamı anlamadm 😁😁😁sizin gece uykularınız ne durumda 😁