YagmurAli benim doktorum cok yaslı biriydi zaten emekli oldu iyiki oğlumu onun dediklerine göre büyüttüm. Cok güzel bir doktordu. Çok şükür. Bir senedir oğlum hiç hasta olmadı. Daha öncede hasta oldugunda memleketteydik bir ay boyunca cocuk hastalıktan kurtulmadı iyileşmedi iki doktor degiştirdik gecmedi gitti. Mecbur istanbula döndük cocuga ilac yazdı üç günde toparlandı. Gene tekrarlar gibi oldu anında iyileştiridi bir günde gecirdi. Onun söyledikleri yaptım yaz boyu cocugu pislikten tozdan topraktan parktan cıkarmadım şimdi çok şükür burnu bile akmadı. Kapıcı cocugu gibi yetiştir hergün toza topraga degsin eli. Parktan geldiğinde tozdan eve girecek hali olmadı şimdi işe yaradı. Plips aventin sulukları var ona doldur eline ver ama tavsiyem cam bardakta içir iki damacana suyu boşaltınca öğrenmiş olur😃