ayyuzluannesi Canım önerim yaninda sesli kitap okuman. Kelimeleri hafızalarına kaydediyorlar zamanı gelince güzel ve daha hızlı konuştuklarını düşünüyorum. Ama içeriği kolay olanlardan elbette.