Zeynepli1234 dünya sağlık örgütü ilk 6 ay sadece anne sütü diyor . Zaten anne sütünün %60 ı su. Bebek su ihtiyacını oradan karşılıyor . Mamayla beslenen bebekler içinde, mamayı suyla yaptığın için çocuk uzmanları gerek görmüyor . Benim kızım 2 aylık sadece anne sütü veriyorum su vermeyi hiç düşünmedim