Didem1234 Bebeğim 53 günlük 3 ölçek ver dediler günde ama fazla geldi bi ölçek yemek kaşığı yapıyor. Kullanan var mi siz nasıl kullandınız?
Fatmasti Didem1234 bir çay kaşığı veriyodum gunde 3 kere olmak üzere biraz fazla gelir yarim ölçek verin isterseniz
Hanifesimsek Didem1234 bende günde 3 kere yarım ölçek veriyordum çok iyi geldi artık gaz sancımız yok çok şükür
Rules Didem1234 canım ben 4. Şişeye başlıcam colex i hem kaka hem gaz için veriyor doktor. Şırınganın üzerinde belli belirsiz bi çizgi var 5 i ona getirmen gerekiyor o 1 tatlı kaşığı oluyor ölçtüm ben. Bana da ilk zamanlar fazla gelmişti daha az verdim bi verdim bi vermedim hiç faydasını görmedim tekrar doktora gittiğimizde doktor dedi düzenli ve verdiğim ölçüde kullanacaksınız diye tam o zaman faydasını gördüm. Günde 3 tatlı kaşığı vermiş oluyorsun çok değil.
Mu-Mi Didem1234 canim tek seferinde 3 ölçek değildir yanı günde üç defa bir ölçek çünkü bende kullanıyorum bir ayından beri öyle kullaniyorum
Aysunn327 Gunde 3 defa cay kasigiyla veriyordummm. Doktor eğer fayda etmezse tatli kasigina geçebilirsin dedi.. Gunde 3 defa tatlı kaşığını da cok doldurmadan veriyordum. Yani cay kasigindan biraz fazla gibi oluyodu faydasini da gördüm açıkçası