Miraclemom Oğlum 2 ay 9 günlük dün baya huzursuzdu zor uyuttum. Calpol verdim agrısı mı var acaba diye öyle uyudu. Gece de tırıl tırıl burnu tıkalıydı damla yaptım kids xlear dıye bır damla dr vermışti. Sizde tıkanıklık yaşayan var mı neler yapıyorsunuz? Bıkac defa da öksürdü falan ne yapmalıyım?
Bartu22 Benimde bebeğim 29 günlük burun tıkanıklığı var serum damlatiyorum biraz geçtikten sonra da pompayla cekiyorum
Miraclemom Bartu22 yenidoğanda normalmiş galiba ama acaba üşüttük mü ki biz, cunku daha dune kadarbyıne tıkanıklık vardı ama huzursuz olmuyordu cocuk, bırkac oksuruk de olunca hasta mı oluyor dedım acaba😒akmaya başlarsa bnde dedgınız gbı yaparım teşekkürler