Off martta bizim de 18. Ay aşımız. Şimdiden stres yapıyorum ama. Hiç dayanamıyorum ya. Bir de ateşten korkuyorum. Genel olarak diğer aşılarda çok ateşlenmedi aslında. Artık iyice büyüdüler bi de,çok korkup ağlar diye de korkuyorum. Zaten babası tutuyo ben içeri bile giremiyorum :(