Arhim tam 1 sene çektik bunu biz duphalac bizde başta işe yaradı sonra yaramadı. Artık okunmaktan kıpkırmızı oluyordu. Hemoroid bile olmuştu yavrum. İzmir çocuk hastanesine götürdük bizim uzun süreli bir kabızlık problemimiz olduğunuz için 3 gün üst üste lavman yaptık bunu yaparken şurup ve poposuna krem sürmeye başladım öyle düzeldi. Siz bol bol gün kurusu, incir yedirebilirsiniz bir de entoragermina tavsiye ederim bir çok bebekte işe yarıyor