Arsel Anneler selam Soffio bebek bezi kullanan var mı. Sleepy kullanıyordum. Soffio aldim denemek için.. bakalim nasıl
Rzgr Arsel oglumun 9. Ayindan beri kullaniyorum. 23 aylik oldu. Kulot bezini kullaniyorum. Cok memnunum.
Twinsmomee Bende normalde molfix kullanıyordum indirimde görünce almış eşim denedim molfixle aynı pek bir fark yok bence memnunum