Eftalyaninannesi ne gerek var bu tarz seylere anlamiyorum hic. Siz bir annesiniz evlad dogurdunuz ve Allah size evladiniza gerekli mucizevi bir besin vermis anne sutu. O inek yeni dogum yapmis ve onun evladi icin mucizevi besin olan sutunu birakin evladi icsin. Siz de kendi dogurdunuz bebeginize kendi sutunuzu verin. Eger anne sutunuz su an yoksa yada emziremiyorsaniz bebeginize keci sutunden yapilan mama verebilirsiniz. Agiz yada inek sutu zaten 1 yasina kadar verilmez bebeklere. Ha ben verdim digen annelerimiz ninelerimiz var onlar verdi bize bisey olmadi diye bizde bebeklerimize vermek zorunda degiliz. Sut ile alakali cok iyi bir arastirma yapin lutfen sutun otizm yaptigini bile ispatlayan kanitlar var ortada.