1YamanAnne merhaba kusura bakmayın girmiyordum bayagidir foruma,şimdi gördüm, tam 7 gün hastanede yattık, 13 aylıktı, sürekli kan alıp test yaptılar saniri 4.gunundeyken cmv virüsü olduğu ortaya çıktı, uzun sürüyor test sonucunun gelmesi dediler. Hiçbir yan etki olmadı. Bursa dortcelik devlet Hastanesi’nde kaldık. Uzman doktor ilgilendi ama ben hem çok paniktim, hem acemilik, pek açıklama da yapmiyorlardi, sadece cmv den supheleniyoruz onun tahlilini yapicaz gibi acikalamalar yapıyorlardı. Antibiyotik tedavisi uyguladılar, 4 gün falan ateşi sürdü ateş düşürücü veriyorlardı serum sürekli takiliydi 7 gün boyunca. Eve geldiğimizde tekrar halsizlesmisti ama bu hastalık 2 hafta suruyormus, 3.hafta da toparlamisti. Sonra enfeksiyon uzmanına kontrole gittik hiçbir sıkıntısı olmadığını söyledi. Çok şükür herhangi kötü bir şey kalmadı olmadı. İnşallah iyidir bebeginiz