Milamoms Merhaba kızlar 8 Nisan 2020 de doğum yaptım doğum öncesi raporum sorunsuz yattı ücreti doğum sonrasında sıkıntı yaşadık işte inceleme yapılacakmis falan 2021 oldu hala doğum sonrasi parası alamadım böyle birşey yaşayan var mı ne yapacağımı bilemedim
Milamoms Milamoms e devlette rapor açıklamasında primler farklı inceleme yapalilacak yazmış ne zaman yapılacak bilemedim 1 yıl oldu neredeyse
_ADA_ Milamoms acaba giriş çıkış mı yaptı işyeriniz? Muhasebe de bir şeylerin ters gittiği aşikar. Ben doğum yaptım on gün sonra paranın bi kısmını aldım üç ayda tamamı ödenmişti.
Frozen Milamoms 170 i arayip bilgi alabiliyorsunuz sanirim. Onlar surum ne ise söylüyorlar sonra is yeri muhasebe kismina sorun. Baska bilgim yok maalesef
Milamoms _ADA_ ilk kismini sorunsuz aldım 3066 TL ikinci kısma böyle bir not düşmüşler sigorta dökümünde baktım giriş çıkış yapmamışlar benimde ilk aklıma o gelmişti