Merhaba taze annişler 6 gün oldu doğum yapalı ve bebekler doğduklarında kilosu düşüyor yani şişliği iner derler 300 gram kadar kilo vermiş doktor öyle dedi hem emzirip ek gıda olarakta mama vermemi söyledi sizce fazla mı gitmiş sizinkiler ne kadar vermişti