5 6 ay önce almistim kızlar yanlış numara almıştı esim hiç kullanmadan ağzını defalarca bantlayip kaldırmıştım. Bugün baktım ki içi top top da olmamış bı koku vs de yok hala ilk gunki gibi duruyor kızıma versem birşey olurmu ya cubki yepyeni tadı fln da aynı baktım birde skt 2022 de bitiyor