Busra2021 2- 3 yaşında çocukları olan anneler hala öğle uykusuna yatırıyor musunuz? Kaç yaşa kadar devam ettirceksiniz ?
Adababy Busra2021 yeğenim sbaah 10 gibi kalkıyo hemen kahvaltı ister yerler sonra kendisinden 1 bucuk yaş abisiyle oyun oynar oyalanır falan saat 1-2 gibi uykusu gelince annesinin yanına gidip yastığını götürür ( bu beni salla uykum geldi demek ) 😄 sonra uyur saat 4 gibi uyanır akşamda 10 da tekrar uyur
Efy Kızım 2 yaşına girecek uyutuyorum her çocuk farklıdır zaten öğlen uykularına direnmeye başlarsa anlayınki uyumak istemiyordur ideal bi yaşı varmı bilmem ama arkadaşımın kızı 5 yaşında hala öğlen uyuyor
Busra2021 Efy 2 buçuk yaşında bende uyutuyorum ama beni uyut falan demiyo saati gelince sallıyorum hemen uyuyo eğer uyutmazsam akşam çok erken yatıyor
Busra2021 Adababy bende hala sallıyorum ama onun isteği üzerine değil saati gelince sallıyorum uyuyo iyi mi yapıyorum bilmiyorum ama 🤷
Efy Busra2021 hemen uyuyorsa demekki daha erken uykuda vitamin derler uyusunda büyüsünler inşallah 🌸☺️
1anne1bebe 2 yaş bitti sabah 8 buçuk 9 gibi kalkıyor öğlen 2 ya da 2 buçukta yatıyor 4 4 buçukta kalkıyor akşam da 9 buçukta başlıyorum yanına yatıp pışpışlamaya 10 da uyuyor