[silindi] doktorumuz 7. Ay muayenesinden sonra 10-15 dakika ile başlayıp yavaş yavaş artırarak 1,5 saate kadar çıkabileceğimizi söylemişti. Arkadasım oğlunu hiç yürütece koymadı, 15 aylıkken yürümeye başladı. Oğlum 11,5 aylık 2 aydır sıralıyor, 4-5 adım atabiliyor. Neye göre kime göre zararlı, yürümesini geciktiriyor bilemiyorum 🤷🏻♀️