İşim vardı kızımı anneme bıraktım. Daha doğrusu annem bize geldi 1 saat kadar kuaföre gidip geldim. Sabah eşime mercimek çorbası yapmıştım sıcak sıcak içsin işe öyle gitsin diye. Kaynanamla biz görüşmüyoruz 1 aydır da ne arıyor ne de geliyor canıma minnet. Bugün nasıl olduysa annemi balkonda görmüş bize gelmiş. Annemde o var diye biraz ütü vardı onu yapmış annem ütüleri yaparken kaynanam kızıma koca 1 kase mercimek çorbası içirmiş. Bide soğuk içirmiş. Annem ütüye Su almak için gitmiş o sıra içirirken görmüş. Ben gittiğimde bitmişti zaten dedi. Kızım çok ağlıyor büyük ihtimal gaz yaptı. Kıvranıyor resmen. Ne yapmalıyım. Kızım 6 ay 10 günlük.