Mehabalar 53 gunluk dunya tatlısı bi kızım var ama hep midesini bulandırıyo yemesinde hic bi sıkıntımız yok ama beni korkutuyo acıkcası agzını acıyo dilini cıkırıyo buyuk insanlar gibi kusacakmıs gibi yapıyo agzında bize varmıs gibi cigniyo reflumuzde var ondanmı diyorum agzında gık gık yutma sesleri geliyor acabaagzına geliyoda kusması kusamıyomu anneler yardım🌸