Merhaba güzel anneler. Kizim 7 aylik sadece ensesinin altinda bir tane egzamali bolge vardi. Ve vucudu cok kuruydu. Dun fark ettim egzamali bolgeler artmis ama ilerlemis durumda degil. Sormak istedigim kizim son 10 15 gundur gece uykusunda cok uyaniyor ve kucagima aldigim an daliyor. kendini kasima hareketleri de var ben bunu hic egzamaya yormamistim bir anda beynimde isik yandi resmen. Acaba bebegi egzamali olan anneler uyku problemi yasadi mi? Bana bu uyku bölünmelerinin sebebi kasinma gibi geldi. Bilgi verirseniz cok sevinirim.❤️🥰