Burcfe merhaba, 11,5 aylık oğlum ve 7. Aydan beri rüya öğünü yapıyoruz. 23.00-24.00 aralıgında emziririm sabaha kadar uyur. Doktorumda uyandıkça emzir demişti ancak oğlumun 5,5 aylıkken 4 kezle başlayan uyanmaları 7 aylıkken 8’i bulmuştu. Arkadaşımın oğlu ise emer, uyur ve sabahı bulurdu. Bence her bebek için geçerli değil uyandıkça emzirmek. Bazı bebekler kendi düzenini kuruyor bazı bebeklerin ise düzeni öğrenmesi gerekiyor. Rüya öğünü beni etkilemediği için 1 yaşında keseceğim. Doktorum uyandıkça emzir diyip 9. Aydan sonra kesmemi söylemişti. Baya Yaman çelişki oldu😁