Bir_prenses_anasi Kizim 9 aya girdi hep bende durmak istiyorr cabuk gecicek demislerdi ama gecmiyor😔Hepmi boyle olucakk?Kaynanama bazen veriyorum yatiriyor yemek veriyor ama ayni yani nasil duzelicek bu ?Beni gordugu anda aglamaga basliyor.
Cirkin Bir_prenses_anasi benim kızım da 8ay 8gnlük aynı böyle. İki dk biri tutsa beni görse deliriyor. Geçen hafta sonu hasta oldum acile gittim geldim daha kapıda benim sesimi duyunca kopardı kıyameti ellerimi yıkayana kadar başımda beklediler nasıl ağlıyor neden beni almıyor diye. Nasıl aşıcaz bunu bilmiyorum. O öyle yaptıkça benim de hiç bi yarım saat bile bırakasım gelmiyor birine. Sürekli erteliyorum herşeyimi
Larinaz Bir_prenses_anasi düzelmiyo üzgünüm ama okdr cok düşkün bebek hep öle kalıyor hatta artıyor.22 aylık kızım hala aynı tam bir anne kolik 😂
Sevgi21 Canm benimkide aynen öyle verck kimsemde yok sürekli ikimiz başbaşa kalnca 🤷 benim kemikler sizliyo artık valla bende nezman bitck diye merk ediyorm almaynca kucağıma pacalarima yapışıp agliyo
Sevgi21 Önüne ilgisini çekecek oyuncaklar koyun onlarla oynamayı yavaş yavaş başlayınca birnebzede olsa unutuyorlar kucağı
Larinaz Bir_prenses_anasi hayır eşimle yasıyorum.ama ailelerimiz yzakta ayda 1 anca görüşüyoruz.e eşim işte aksamları ilgilenebiliyor ancak.dolayısıyla tam bir anne kolik🙈