dlrfndgl Sevgili anneler bebeğime Prima Premium Care bez kullanıyorum fakat bebeğim çiş yaptığında dışardan kablo,plastik yanığı gibi ne bileyim petrol gibi bir koku alıyorum. 1 numara kullanıyoruz. Aynı durumu yaşayan var mı?
Erva2344 dlrfndgl ben 12 aylık olana kadar premium care kullandım çocuk resmen parfümlü çiş kokuyordu azıcık çişinde bile kokuyordu en son artık değiştirdim.
Yademveannesi dlrfndgl Aynı kokuyu aldım. Ve bana itici geldi. Bir de 3 numarasında ıslaklık göstergesi olmadığını öğrendim hep soğudum. Sleepyle devam ediyoruz
dlrfndgl Yademveannesi bu şekilde insan acaba idrar yolu enfeksiyonu mu oldu diye düşünür hep dışardan çiş yaptığı anlaşılabiliyor direk bir koku yayılıyor
Erva2344 dlrfndgl dene bakalım ben sonrasında molfix kullandım olmadı öyle bir koku şimdi baby turco doğadan kullanıyorum onda da yok.
Julijuli Prima kadar iğrenç kokan bez yok.koku olayı doğru.hep molfix kullanıyorum bir keresinde bulamadık prima aldık.abartısız cocugumu kucaklayamadım o leş kokudan ve bir daha tövbe dedim.hangi kimyasaldan yapyorlarsa artık dayanılmaz kokuyor.