Kaderkurtbeyy 15 gündür normal doğum yaptım ve yaklaşık bir iki saattir yüzümde bitmeyen kaşıntı ve kabardı cildim bu lohusalıkta görülen bişey mi stres uykusuzluktan mıdır yoksa göz nazardan mıdır nedir bilemedim ?
Sevgi1 Kaderkurtbeyy Bi krem var loca adı Dr yazmıstı kasıntı işin iyi geliyormuş yüze fln eczaneye sor onlar da verir en kötü tavsiye
Birgul zona olablr mi? direk aklima o geldi stresten yorgunluktan diye.bende normal dogum yPtim ama oyle bisey olmadi.