turucukafalikiz Arkadaşımın iki elinde de 6 parmak vardı. Biri ete yapışıktı, onun alınması kolaydı. Diğeri baş parmağına kemikten bağlıydı, onuda aldırdı. O kolu bi müddet alçıda kaldı. Sonra hem bedenen hem ruhen çok rahatladı. O 25 yaşındaydı. Evladınız inşallah daha kolay atlatır. Küçük olduğu için iyileşme sürecide kolay olur.