Kızlar merhaba ben tüp bebek yaptırdım aşamalı bir dönemdi tedavi gördüm çok şükür 2 aylik bir oğlum var ama hiç folik asit kullanmadim doktorum söylemedi zaten kullandığım ilaclarim da vardı gebelikte folik asit kullanilmamasi sağlık açısından iyi değilmiş bilmiyordum doktor da soylemeyince kullanmadim bebeğim gayet sağlıklı çok şükür sizce ilerde bir sıkıntı oluşturur mu ne yapmalıyım.