Merhabalar arkadaşlar 4 aylık bi kızım var emziriyorum onu sütüm azalmasın diye su helva dereotu incir kqyısı hoşaf yiyorum düzenli vi şekilde ama bazen sanki azalıyormuş gibi hissediyorum sütümün azaldığını nasıl anlarım ve bi de kıxımı emzirmek çok zorlaştı çok çabuk dikkati dağılıyor ve emmeyikısa tutuyor uyku esnasında ya da uyku Mahmuru daha iyi emiyor dört aylık ve kaç saatte vş emzirmek gerekir benim gibi aynı sorunu yaşayan var mı acaba ?