Asilinannesiiiii Merhaba kızlar. Bana marka onerir misiniz? E bebekten baby plus sipqris edecektim ama bitmiş. Kullanıp memnun kaldığınız ikili fırça varsa marka söyler mısınız?
ikikelebekannesi Asilinannesiiiii kesinlille avent.2 yıldır kullanıyorum ilk gün alinmiş gibi ve tertemiz yapıyor.Diger fırçalarla göre biraz pahalı ama verdiğiniz paraya değer