Benim kızım da çok kusar kısa mesafelerde bile. Yola çıkmadan en az 1-1bçk saat önce yemek içmeyi kesiyoruz ne aç ne de tok olacak. Yola çıkmadan da yarım saat önce mide bulandırıcı giderici şurup içiriyorum doktor tavsiyesiyle. Bir yere gitmeyi uyku saatlerine göre düzenliyorum yol sırasında uyutmaya çalışıyorum. Eğer uyanıksa öne oturtuyorum ve yolu izlemesini sağlıyorum. Kesinlikle telefon ve kitap gibi başını eğdiği bir şeye baktırmıyorum. Arabanın içini çok sıcak tutturmuyorum. Arabada koku olmamasına dikkat ediyorum. Bayağı düzeldik bu şekilde. Geçmiş olsun hepimize.