Canm öyle olup 6 ay sonra düzelen çok var ama seninkinin büyümesu çok kısa azmı bilmiyorum. Kontrollerine düzenli git ne tahlil isterseler yaptr bazen birçok sebebe bağlı olarak genişleme olabiliyor bazen de kendi kendine düzeliyor benim kızımın idrarı böbreğine kaçtığı için genişleme olmuştu VUR diyor doktorlar diğer adı idrar kaçağı böyle bişey varsa koruyucu antibiyotik veriyorlar bazen kendi kendine kapanıyor bazen ameliyat gerekiyor yani tedavisi mümkün şeyler korkulacak bişey yok ama genişleme idrar yolları enfeksiyonu nu tetikliyor o yüzden bebeğinin altını hep kuru tut sık sık değiş kesinlikle ıslak mendil kullanma