Merhaba anneler🥰
Cuma günü kadin dogumcuya gittim cünkü adetim düzensiz geliyor,akintim kokuluyor geliyor ara ara da kasiklarim agriyor altan muayene eti sivi aldi yaran ve enfeksiyon var dedi cuma günü sonuclar cikacak ona göre o yarayi donduracagiz dedi lekelenme olur dedi benim cuma günden beri bu günde kadar lekelenmem oluyor doktoru aradik size dogum kontrol hapi yazicam dedi yazdi ama daha kullanmadim tabi… Sizin de basiniza böyle bu durum geldi mi geldiyse benimle de paylasirmisiniz simdiden cok sagolunn🥰😊