glbgci sizi anlıyorum ben yoğun bakım hemşiresiyim ve herşeyin kontrolü bende olsun kafasındayım benek olunca da aynı şekilde yaptım . Ama yoruluyorsunuz ara da bir mola lazımmış kabul ettim, ve bebek de olsa bir bireyden bahsediyoruz herşeyin mükemmel olması imkansız bunu kabul ederek bakmak lazım. Bebek hasta olur , ağlar, kusar biraz büyüğünde düşecek belki kafasını vuracak ama bunlar sizi kötü anne yapmaz. Olağan şeyler kendinize haksızlık etmeyin o zaman bebeğinize kötülük yaparsınız. Tekrar söyleceğim mutlu anne , mutlu bebek buradan bakın ve olayları öyle değerlendirin